F.A.Q.
Wat is het verschil tussen een klassieke en een flair bartender?
- De flair bartender maakt van de cocktail catering een ware show maakt met veel entertainment. Bekijk hun skills eens op deze video !
- Of u kiest voor de klassieke bartender, waarbij de kwaliteit van de cocktail en de snelheid van de service een categorie hoger gaan.
- De flairbartenders worden altijd bijgestaan door een barback, die de flairbartender ondersteund in voorbereidingen en toelevering van alle benodigdheden, zodat de flair bartender zich volledig richten op uw gasten.
Waarvoor kan ik bij jullie terecht?
- Cocktail catering en een uitstekende service en hospitality, zowel op uw evenement als in het gehele traject wat daar aan vooraf gaat.
- Professionele bartenders, barbacks, baristi, horeca medewerkers en representatieve hostesses, die zorgen voor de bediening en het op orde houden van de stand
- Cocktails van zeer goede kwaliteit, op basis van verse ingrediënten.
- De combinatie van cocktails met andere catering, waaronder kwaliteitskoffie, smoothies of bier, fris en wijn. Al dan niet met iets hartigs.
- Alle benodigdheden, waaronder een stijlvolle cocktailbar met professioneel cocktail workstation, glaswerk of disposables, alle tools en equipement etc.
- Een stijlvolle presentatie en een uitstraling die aansluit op uw doelstellingen. Zo kan u de menukaart en cocktailbar naar wens laten vormgeven of van een logo laten voorzien.
Kunnen jullie ook iets te eten verzorgen?
Ja, bijvoorbeeld heerlijke tapas snacks, hartige nootjes en zoutjes, lunch, delicatessen bij de koffie etc. Geef even aan waar uw wensen liggen, dan zorgen wij voor een passende oplossing.
Wat kost het?
- Op bedrijfsevenementen ontvangt u een persoonlijke offerte op maat, want elk evenement is uniek. Geef svp even in welke plaats het is, de gewenste tijd dat de bar geopend is, voor hoeveel gasten het is, de datum (of data), dan kunnen we snel een berekening voor u maken.
- Bij buitenlandse opdrachten stemmen we graag met u af m.b.t. het boeken en de meerkosten voor het transport, vervoer en verblijf.
- Bij meerdaagse events krijgt u voor de opvolgende dagen een nette korting op de materiaalhuur.
- Alles wordt zorgvuldig voorbereid met u en indien nodig sluiten we een extra reisverzekering af, goed geregeld dus!
- Voor festivals brengen we een voorstel uit op basis van een afdrachtspercentage, in goed overleg met u.
- U hoeft niet vooraf te betalen.
- Voor onze tarieven, kunt u altijd even contact opnemen.
Welke faciliteiten kan Molotov Events verzorgen?
- Naast gespecialiseerde bartenders kunt u rekenen op een volledige service, van alle gemakken voorzien.
- Alle benodigdheden kunnen voorzien worden: loungebar, cocktail workstation, barmateriaal, tools, equipement, glaswerk, disposables en alle ingrediënten
- Uiteraard wordt ook de logistiek, het transport, op- en afbouw professioneel verzorgd.
Waar dien ik zelf voor te zorgen?
- 1 groep stroom bij de bar, dus 1 x 220V x 16A x 3000 watt.
- De juiste toegangspassen en parkeerkaarten, als dat van toepassing is.
Hoeveel ruimte hebben jullie nodig?
- Kiest u voor een loungebar van Molotov Events, dan min. 2.34 m breed x 2.30 m diep (incl. werkruimte)
- Daarnaast beperkt ruimte voor onze voorraad, afhankelijk van het assortiment en de mogelijkheden ter plekke. Circa 1 m2.
- Werken we vanuit uw eigen barmeubel? Dan ontvangen we graag van te voren een foto van de werkplek, zodat we weten wat we kunnen verwachten.
- Gaat de voorkeur uit naar een bar van uw standbouwer? Geef even de contactgegevens door om de benodigdheden, afmetingen en technische zaken duidelijk en foutloos af te stemmen.
Wat gebeurd er met mijn offerte aanvraag?
- Uw aanvraag wordt op kantoordagen direct in behandeling genomen.
- Dan wordt uw evenement vrijblijvend in optie gezet.
- Om de opdracht te bevestigen, stuurt u de offerte ondertekend terug.
- De catering wordt vervolgens in goed overleg met alle betrokken partijen, tot in de puntjes voorbereid en uitgevoerd.
- Ter afsluiting evalueren we uw evenement en we zorgen voor een goede documentatie voor de volgende editie.
- U betaalt pas na afloop van het evenement, via een factuur.
Wat als... ik in de aanloop naar mijn evenement nog vragen heb?
Dan kunt u altijd bij ons terecht;
- Telefoon: 0492-347755 / 06-20131051
- E-mail: info@molotov-events.nl
- Onze klantenservice is van 09:00 - 17:00 uur bereikbaar.
- E-mails worden tijdens kantoordagen binnen 24u beantwoord.
U bent hier:
Home |
Cocktail catering |
Over ons | F.A.Q.